VEELGESTELDE VRAGEN
- Hoelang duurt het tot de bezorging?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Wat kost de bezorging?
- Kan ik artikelen retourneren in een winkel?
- Wanneer ontvang ik de restitutie wanneer ik een artikel heb geretourneerd?
- Als ik artikelen uit mijn bestelling retourneer, krijg ik dan de verzendkosten vergoed?
- Wat moet ik doen als mijn creditcard/bankpas is geweigerd bij het plaatsen van een bestelling?
- Zijn mijn creditcardgegevens veilig?
- Leveren jullie in het buitenland?
- Ik heb een klacht, met wie kan ik contact opnemen?
- Wat moet ik doen als mijn product defect raakt tijdens de garantieperiode?
ANTWOORDEN
01. HOELANG DUURT HET TOT DE BEZORGING?
We streven ernaar alle bestellingen te verzenden binnen 5 dagen na bevestiging van je bestelling. Deze wordt verzonden met DPD via de service “binnen 24 uur bezorgd".
02. KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?
Zodra je bestelling is geplaatst, kan deze niet meer online worden gewijzigd. Als je je bestelling wilt wijzigen, bel dan 04/345.60.60 zodat we de status van je bestelling kunnen controleren om te bepalen of wijziging mogelijk is.
03. WAT KOST DE BEZORGING?
We bieden GRATIS verzending van alle bestellingen, uitsluitend binnen Belgïe.
04. KAN IK ARTIKELEN RETOURNEREN IN EEN WINKEL?
We kunnen het retourneren van artikelen in een winkel niet aanbieden. Lees voor meer informatie ons retourenbeleid en volg de instructies over het terugsturen van een artikel.
05. WANNEER ONTVANG IK DE RESTITUTIE WANNEER IK EEN ARTIKEL HEB GERETOURNEERD?
Wanneer we het artikel hebben ontvangen in ons magazijn, streven we ernaar de restitutie binnen twee weken over te maken naar de oorspronkelijk gebruikte betaalkaart.
06. ALS IK ARTIKELEN UIT MIJN BESTELLING RETOURNEER, KRIJG IK DAN DE VERZENDKOSTEN VERGOED?
Als een van de artikelen die we bezorgen beschadigd of niet correct is, vergoeden wij de verzendkosten. Als je van gedachten verandert over het houden van een bepaald artikel, vergoeden wij de verzendkosten niet.
07. WAT MOET IK DOEN ALS MIJN CREDITCARD/BANKPAS IS GEWEIGERD BIJ HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING?
Controleer of alle details die je hebt ingevoerd bij het betalen, inclusief je factuuradres, correct zijn. Als je kaart nog steeds wordt geweigerd, neem dan contact op met je kaartverstrekker om te controleren of er een probleem is met de kaart.
08. ZIJN MIJN CREDITCARDGEGEVENS VEILIG?
We nemen onlineveiligheid zeer serieus, en we verzekeren je dat we alle maatregelen hebben genomen om te garanderen dat je informatie te allen tijde veilig is wanneer je bij ons winkelt. Onze website is volledig gecodeerd, bovendien werken we voor kaarttransacties samen met Barclaycard, dat toonaangevende betrouwbaarheid van platforms en tools voor fraudepreventie biedt.
09. LEVEREN JULLIE IN HET BUITENLAND?
Momenteel leveren we alleen binnen Belgïe.
10. IK HEB EEN KLACHT, MET WIE KAN IK CONTACT OPNEMEN?
Je kunt een van onze klantenservicemedewerkers bellen op 04/345.60.60 of het formulier op de pagina Contact opnemen invullen.
11. WAT MOET IK DOEN ALS MIJN PRODUCT DEFECT RAAKT TIJDENS DE GARANTIEPERIODE?
Alle niet-wegwerpartikelen hebben een garantie van minimaal 2 jaar. Als producten onder de garantie vallen, is de e-mail met je bestelbevestiging/leveringsnota je bewijs van aankoop/ontvangst en dien je de instructies in de productbijlage te volgen.